فاکتور رسمی - از کجا و چگونه گواهی ارزش افزوده دریافت کنیم ؟!

از کجا و چگونه گواهی ارزش افزوده دریافت کنیم ؟!

از کجا و چگونه گواهی ارزش افزوده دریافت کنیم ؟!

 

09902127298

تمام کسانی که به نوعی کار تجاری و تولیدی دارند با مشکل عدم تایید اسناد هزینه کرد توسط ممیز دارایی مواجه شده اند. دارایی فاکتورهایی را مورد قبول قرار می دهد که هویت فروشنده آن از طرف دارایی مورد قبول واقع شده باشد.

دارایی با درخواست مودی مالیاتی اقدام به صدور گواهی ارزش افزوده می کند. این گواهی ارزش افزوده به منزله قبول و تایید هویت فروشنده کالا و خدمات است .

لذا هر بنگاه تجاری ، شرکت بازرگانی ، کارگاه های تولیدی ، کارگاه های صنعتی و فروشگاه ها و کلا هرشخص حقیقی یا حقوقی که فعالیت اقتصادی دارد هم خودش اقدام به اخذ گواهی ارزش افزوده نماید هم هنگام خرید از فروشنده ها این گواهی نامه ارزش افزوده را طلب کند.


گواهی مالیات بر ارزش افزوده برای مدت  ۶ ماه یا یک سال صادر می شود که پس از پایان اعتبار آن، باید  نسبت به تمدید اعتبار آن اقدام کرد.  خریداران موظفند هنگام پرداخت مبلغ مالیات بر ارزش افزوده در صورتحساب فروشندگان، گواهینامه ثبت نام را از آنها درخواست کرده و پس از رویت آن ، و اعتبار تاریخ ، نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.


دریافت گواهی ارزش افزوده

برای دریافت گواهی ارزش افزوده ابتدا باید ثبت نام اولیه در دارایی محل صورت پذیرد. پس از اخذ رمز باید نسبت به پرداخت مالیات اقدام کرد. بعد از آن درخواست گواهی نامه ارزش افزوده از دارایی را در سایت ثبت نمود.

فرایند دریافت گواهی ارزش افزوده نیازمند انجام درست امور حسابداری است. اگر ثبت اسناد حسابداری بدرتی انجام نشود ، اظهارنامه مالیاتیارسالی دارای اشکال شده و در ماه های آینده که ممیز اداره مالیات برای رسیدگی مراجعه می کند این اشکالات را مشخص و به علت عدم اظهار مالیاتی و دیر کرد پرداخت مالیات شما را  مشمول جرایم مالیاتی می کند.


فروش فاکتور رسمی معتبر با کداقتصادی وارزش افزوده
09902127298

مقالات مرتبط:

 

کلمات کليدي : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*